28 stycznia 2016

Podróż czas zacząć




Witaj miły gościu, jeżeli tu trafiłeś to prawdopodobnie masz podobne zainteresowania do moich.  O czym będzie ten blog? Nie ma tematu przewodniego, będę pisała o tym co mnie interesuje, czyli o pielęgnacji włosów, szyciu ręcznym, o moich dziełach i matematyce. Nazwa bloga odnosi się w sposób niejednoznaczny do podanych tematów. Beauty to szeroko pojęte piękno, które się u mnie znajdzie (rzeczy DIY, włosomania). Natomiast Beast odnosi się do Królowej Nauk, ciekawej i pasjonującej, ale też wywołującej u wielu osób ból brzucha i bezsenność.

Mam nadzieję, że ktoś zainspiruje się moimi pracami, może ktoś polubi choć troszkę matematykę, a ktoś inny znajdzie recenzję produktu, której bardzo długo szukał. Blog cały czas będzie się rozwijał, dlatego czekam na Wasze komentarze. Dzięki nim zorientuję się czy jest on potrzebny, czy zmierza w dobrym kierunku, jakie błędy popełniam, co Wam się w nim podoba oraz podpowie co chciałybyście na nim znaleźć. Jeżeli będę w stanie oraz będzie się to wiązać z głównymi założeniami bloga to postaram się o tym napisać.

Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad założeniem bloga. Zawsze pojawiało się wiele argumentów przeciw lecz dziś nadszedł dzień, którym odważyłam się to zrobić. Jestem początkująca, wielu rzeczy jeszcze będę musiała się nauczyć, popełnię wiele błędów, dlatego proszę Cię o wsparcie oraz konstruktywną krytykę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz